ЗАЛІЗНИЧНЕ ПЕРЕХРЕСТЯ

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ЗАЛІЗНИЧНЕ ПЕРЕХРЕСТЯ » Мультиплеєри » Мультиплеєр від 29.08.2008 р. Лісногірськ-Озерне


Мультиплеєр від 29.08.2008 р. Лісногірськ-Озерне

Сообщений 1 страница 5 из 5

1

ДНЦ: V@lArk
Початок: 20:30 за Київським часом
Ділянка: Лісногірськ - Озерне І

МИ під час мультиплеєру

0

2

Принял я тепловозы ТЭП70 413 и ТЭп70 320 двойной тягой на 1 пути ст Озерное под составом поезда номер 9 ( состав из 20 вагонов), опробовал тормоза и доложился диспетчеру! Нас сразу же отправили, набрав скорость опробовали тормоза, затем выжимал все дозволенное из ТЭПок.
Озерно2 по первому пути ходом.
Курганниково по главному на проход.
Разъезд 951 км с остановкой по первому, ожидали скрещение.
По ЛУково остановка по первому пути, ожидали скрещение с 326.
Прасалово, Разъезд 928 км, Власово ходом по главному пути.
Лесногорск принял на первый тупиковый путь, где мы и здали смену.

-1

3

Керував пасажирським поїздом місцевого сполучення №637 (ведомий тепловозом ТЕП70-0088 приписки ТЧ-3 "Основа" Південної залізниці), який вели до ст. Лісногірськ із зупинками за розкладом по ст. Озерне І та Прасолове. Мультиплеєр розпочали в районі непарного підходу до ст. Озерне І. Тут нам приготували маршрут на І головну колію Пасажирського парку, де ми мали зупинку за розкладом. По закінченню зупинки, викликали ДСП ст. Озерне та отримали від нього наказ №1 на право відправлятись без поїзного сигналу, адже колія №І Пасажирського парку ст. Озерне І не має маршрутного сигналу. Станція Озерне ІІ нас прийняла на прохід по І головній колії. Перед роз'їздом Курганникове ми наблизились до поперед прямуючого поїзду №103, з яким нас роз'єднувало всього декілька блок-ділянок. По рзд. Курганникове нам довелось здійснити зупинку по І головній колії, так як перша ділянка віддалення була зайнята поїздом №103. Не довго чекаючи, вихідний сигнал перемкнувся з червоного на один жовтий вогонь і ми відправились по віддаленню за швидким пасажирським. Тут довелось їхати напружено, постійно стежачи за показаннями прохідних світлофорів та через ДНЦ питаючи про місцезнаходження поперед прямуючого поїзду. Рзд. 951 км ми прослідували ходом. По рзд. Луково 103-й швидкий і нас пропустили по 2 приймально-відправній колії, т.я. І колія була зайнята 832-м поїздом. По ст. Прасолове 103-й прийняли на 3 колію, а нас І колію. Тут у нас була чергова зупинка за розкладом. Тим часом 103-й швидкий встиг далеко від нас віддалитись, здавалось, що тепер "зелена" вулиця нам забезпечена... Натомість, ДНЦ (не зважаючи на перевагу в категоріях поїздів згідно ПТЕ  :huh:  ) по рзд. 928 км нас прийняв із зупинкою на 3-ю колію за для схрещення з вантажним поїздом №2120, який в той час тільки но збирався відправлятись зі ст. Власове. По рзд. 928 км ми простояли хвилин 15 і після звільнення перегону вантажним поїздом, нас відправили. Далі ми прямували без зупинки до ст. Лісногірськ. ДСП ст. Лісногірськ нас прийняв на 4 колію Пасажирського парку. Тут нам була надана вказівка дочекатись закріплення составу гальмовими башмаками а далі маневровим порядком переставити тепловоз через Іа головну колію Вантажного парку на І колію Пасажирського парку під состав поїзда №10. На протязі 10 наступних хвилин ми подали тепловоз під состав поїзду №10. Після причеплення до поїзду, здали зміну іншій локомотивній бригаді.

P. S.  Не зважаючи на деякі незначні помилки в регламенті переговорів, принципах організації руху, все-таки мультиплеєр дуже сподобався, всім учасникам та ДНЦ V@lArk дуже дякую!

Скріни з моєї поїздки:

1 - Пасажирський поїзд місцевого сполучення №637 на І головній колії ст. Прасолове під час графікової зупинки
2 - Пасажирський поїзд місцевого сполучення №637 десь на ділянці між ст. Озерен ІІ  - Прасолове.
3 - Пасажирський поїзд місцевого сполучення №637 на 3 головній колії рзд. 928 км під час технологічної зупинки в очікуванні схрещення з вантажним поїздом №2120.

0

4

как всегда приняли смену не успели просмотреть тех. неиспровности как нам уже надо отправляться хорошо что товорняк был участковый только выехали на перегон Лесногорск Власово как у нас состав резко затормозил  я быстрее Днц стал сообщать вот так и так у нас на перегоне остановился локомотив попросил вспомогательный вспомогательный пришол с мантёрами прошол 1.5 один мне предъявляет что состав нужно срочно в ремонтное депо везти ЧмЭЗ отцепили а мне вагоны оставили через минут 5 пришол 2М62у-0015 забрал  вагоны мне пришлось возращаться назад в лесногорск от туда я уже нормально поехал. когда я стал подъезжать к 928 км. связь с Днц была потерена

0

5

Игра понравилась! Принял пассажирский состав с локомотивом ТЕП70. Выехал с Лесногорска в сторону Озерного. Сделал остановку в Прасолово. Нигде долого не торчал. Доехал очень быстро. ДНЦ работал хорошо. Почаще бы такие мульты...

0


Вы здесь » ЗАЛІЗНИЧНЕ ПЕРЕХРЕСТЯ » Мультиплеєри » Мультиплеєр від 29.08.2008 р. Лісногірськ-Озерне