Скріплення - одна з найважливіших частин колії. Хто знає якісь оригінальні конструкції скріплень? Пишіть усі хто зацікавлений цією темою.
Рейкові скріплення
Сообщений 1 страница 2 из 2
Поделиться22008-08-10 22:14:00
Рейкові скріплення поділяються перш за все на проміжні та на стикові. Стикові скріплення служать для скріплень рейок між собою.
Стикові скріплення роблять за допомогою накладки, яку кріплять болти до рейок через круглясті відтвори, що є на кінцях рейки. З іншого кінця болт затягується гайкою з попереднім встановленням розрізних та пружинних шайб. Стикові скріплення бувають на вісу та на здвоєних шпалах. Стикові скріплення на вісу знайшли більш розповсюдженіше застосування, аніж на здвоєних шпалах, адже вони обладають великою пружністю та і можливістю зручного розташування шпал для підбивки баласту. Рейкові скріплення на здвоєних шпалах найчастіше застосовують для розміщення ізолюючих стиків в місцях обладнання колії пристроями ЕЦ.
Проміжні скріплення кріплять рейку до шпали на протязі всієї рейки. Вони забезпечують утримання рейки у зафіксованому положенні, дотримання встановлених розмірів колії тощо.
Проміжні скріплення бувають роздільного, нероздільного та змішаного типів.
При роздільному скріпленні рейку кріплять до підкладки жорсткими та пружними клемами і клемними болтами, а підкладки до рейкових опор - болтами або шурупами.
При нероздільному скріпленні рейку і підкладки, на які вони спираються, прикріпляють до шпал або брусів одними і тими ж елементами скріплення (костилями або шурупами).
При змішаному скріпленні рейку кріплять через підкладку трьома костилями до рейкової опори (шпали), а саму підкладку додатково - двома костилями до шпали.
Деякі фотографії по темі:
Автори фотографій: учасники сайтів "Железнодорожная Фотоохота" та "Паровоз ИС" Дмитра Зінов'єва.